torsdag 9 juni 2011

Pizzakväll

Lisa skulle ut med några arbetskamrater så då var det dags igen för PIZZA. Vi har ju provat några olika sorters pizza sedan vi kom hit men inte hittat någon som är god. Men igår hittade vi den. Pinos Pizzeria som bara ligger 200 meter ifrån oss. Ägaren till pizzerian hans son går i Klara´s klass. Så självklart var vi ju också då tvungna att prova denna.

Jag gjorde som mormor gjorde en gång när hon skulle äta pizza, jag ringde kl 3 för leverans kl 6. För då visste jag att den skulle komma vid rätt tid och det gjorde den. När vi nu skulle sätta oss så åt Nellie en bit, Klara tvingade i sig 1 1/2 bit. Till mig återstod då 5 1/2 bit. Gott !!!! Till saken hör att Klara åt 3 våfflor, vattenmelon och små salta kexfiskar innan middagen så hon var väl rätt mätt egentligen. Typiskt hon som ville ha Pizza. Men det finns lite kvar som hon kan få när hon kommer hem idag.

Eftermiddagen var vi ute i parken och lekte i det fina vädret. Ana Klara´s bästa vän kom också med hennes lillebror och Mamma, så eftermiddagen gick snabbt. Men vi hade kul och trevligt!!




Sedan vill jag gratulera min kusin Patric på hans födelsedag. Hurra Hurra Hurra Hurra !!!!

Inga kommentarer:

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna