söndag 11 december 2011

NY BLOGG !!!!

Vad är nu detta jag ställt till med……….


Efter en del påtryckningar från framför allt, NEEEEJ det kan jag ju inte säga. Har jag eller jo det är jag som bestämt att vi nu ska byta HEMSIDA eller BLOGG.
Den här bloggen har strulat en del för vissa, så som att kommentera inlägg till att helt enkelt logga in. Sedan kan man låsa vissa inlägg bara och behöver då inte låsa hela bloggen för alla.
Jag kommer nu denna veckan att jobba med den nya bloggen och efter det skicka ut lösenord till dom som är medlemmar i denna blogg. Det för att ni även ska kunna läsa den nya bloggen om jag vill skydda den för tex bilder på barnen och så vidare.
Hoppas ni har förståelse för detta, men det kommer bli bra och det gör ju det också att ALLA kan läsa bloggen hela tiden så som min älskade Moster som inte har våran blogg just nu!!!
Kram Henrik

1 kommentar:

Jag sa...

Nu kom jag in på er blogg från min egen mobil för en gångs skull! :-)

Du får väl testa dig fram om du gillar den andra versionen. Själv tycker jag den är mycket smidigare och framförallt för andra att läsa/ kommentera också.

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna