söndag 20 september 2009

Magsjuka........

Som sagt Klara åkte till Farmor på onsdagen. Jag och Lisa tänkte nu har vi en helg som vi kan fixa på, innan killen från Australien kommer. Ja visst, Nellie blev magsjuk natten till torsdag jag fick va hemma på då. Jag och Lisa hade lite trevligt på fredag kväll ändå. Sedan började jag må dåligt på lördag morgon, illamående ont i magen och det blev bara värre. Kvällen bara jag satt still.
Jaja nu har vi söndagen i alla fall, men nä du natten till söndag började Lisa må dåligt, hon som aldrig blir magsjuk.  Nu har hon legat hela dagen på soffan. Ja det var den helgen de. Skönt är att Nellie har ätit en riklig lunch med spaghetti och köttfärssås nu så nu verkar hon må bra ändå.
Nu bara vi väntar på Klara som ska komma hem i kväll. Jag ska hämta henne i Göteborg kl: 19:39 ikväll. Mysigt.........

Inga kommentarer:

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna