torsdag 31 december 2009

Mysdag !!

Igår var det en vanlig dag här i Miami. Vi gjorde bara en tråkig sak enligt Klara och det var att jag var tvungen att gå till banken igen. Jag hade fått ett Visa kort men jag hade inget eget konto, utan det var kopplat till Lisa konto. Så jag fick åka dit och fixa ett eget konto och Visa kort.

Lisa åkte till jobbet som vanligt efter vi hade pratat med Hasse och Eva som skulle åka till Hermanus och fira nyår.

Jag, Klara och Nellie åkte till en lekpark. Vi tog med oss massack som bestod av, farskpasta, kottbullar och chicken nuggets samt frukt och vatten. Vi hade det jättemysigt. det var soligt och varmt. Vi gungade åkte rutchbana och klättrade i olika klätterstallningar i nästan 2,5 tim.
Efter detta var barnen trötta så då åkte vi hem for att vila och bada. På eftermiddagen fick vi också pratat med Farmor, Farfar och Moster Marita. det var kul att få ser igen via Skype.



Vi önskar alla ett Gott Nytt År

Mvh Fam. Buvall

1 kommentar:

hagtornsvägen sa...

vi önskar er oxå gott nytt år ja, den lekplatsen tyckte väl barnen det var roligt att vara på kram på er

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna