måndag 26 september 2011

Besökare

Jag nu har vi haft besök en vecka nästan. Idag är våra gäster Hasse och Eva ute på en egen tur längs ostkusten. Starten skulle bli i Ipswich för att sedan se Manchester, Gloucester och sedan skulle det åkas Rockport som avslutning.

Veckan som varit har vi varit och ätit lekt i parker och jag och Hasse hade en kväll på byn där ishockey stod på agendan.


Vi såg Boston mot Islanders. En mycket trevlig match med högt tempo och mycket bra spel. Var kul att även få se Stanley Cup mästarna Boston Bruins




Ja en vecka går fort men vi har gjort mycket…







Man blir trött av att gå på stan 




Lite Miami känsla


Minnessten

Rastlös Nellie på Ducktour







Som sagt idag är det en vanlig dag och jag ska nu börja plugga igen. har ju mitt första prov nästa måndag och jag har en hel del kvar.. Matchen vanns av Boston med, ja det ser ni nedan..


JA just det vi skulle köpa en Bruins t-shirt till Klara och Nellie. Vi kom ut med en hel kasse med kläder. Det var utförsäljning av förra årets kläder. Vi köpte 4 t-shirt och 2 flecce tröjor. Allt för 55 dollar. Ord pris på fleece tröjorna var 75 dollar/st. Så vi fyndade….

Inga kommentarer:

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna