tisdag 6 september 2011

Second Grade 6/9-2011

Usch man börjar bli gammal. Särskilt när man tänker på att våran lilla Klara har börjat 2:a klass. Hon är som mig, eftersom det var första dagen idag så var hon ju redo med ryggsäck och allt vid kvart över 7. En halvtimme innan vi skulle vara där. Men hon var glad att ÄNTLIGEN få börja sin skola igen och särskilt eftersom denna Eliot skulle börja idag. Nellie var med som vanligt och satte sig på golvet och läste bok. Hon hann också med att radera lite på vita tavlan som fröken skrivit på. Som tur var hann jag stoppa henne innan hon gjort för mycket skad. Bustrollet…


Nellie och jag ska hälsa på hennes dagis plats idag med. Vi ska vara där kl 10. Tyvärr regnar det så vi kan inte vara ute och leka som var tänkt. Tror jag…



Lite av detta raderade Nellie!!!

Klara och Alexa

Klaras plats

Måndagen åkte vi äntligen till Charles River och dess fina lekplatser vid vattnet. Vi lekte och och åt glass i det fina vädret. Senare på kvällen hade vi Hanna och Elise på middag också. Calle var tvungen att jobba sent så vi bjöd dom på middag. Trevligt!!!






Sen har vi också fått tag på en Nanny. En jätte trevlig tjej som Lisas kolega på jobbet känner. Hon var här i söndags och vi ska ha henne på lördag när jag och Lisa ska ut med Lisas jobb. Ska bli så skönt att komma ut!!!!

Inga kommentarer:

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna