onsdag 6 april 2011

Boston Bruins biljetter!!!

Härom veckan så anmälde jag mig till att vinna slutspels biljetter till Boston Bruins. Det är hockey laget i Boston. Nu blev det ju så att jag tyvärr inte vann några. Det var ju lite synd för dom billigaste biljetterna startar på runt $75/st lite väl mycket när man kan se det gratis på TV:en.

Men igår fick jag ett mail från Boston Bruins och det lyder som följer

Hi Henrik,

I hope all is well. I saw that you requested information on our website and I wanted to see what I could do to answer any questions you had.

Right now, we are taking deposits for anyone interested in getting the highest level of priority with us for Mini Plans for the 2011-2012 season.

We also have 18 person suites on sale for the first round of the playoffs for only $3150.(Gäller ifs för 18 personer men ändå)

If you are interested in putting a deposit down or purchasing a suite please let me know.

My direct line is 617-624-1978.

Thank you and I look forward to hearing from you!

-Sarah


Jag kommer inte svara på detta mail. Tyckte det var lite dyrt måste jag säga… och jag tycker Basket e roligare att se Live…


Om ni vill hälsa på och se sport eller något annat så tryck här !!!

Inga kommentarer:

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna