tisdag 26 april 2011

Miami igen

Ja nu har vi varit här i 2 dagar och det känns som aldrig har lämnat Miami.

Vi kom sagt igar eftermiddag och värmen bara bet en i ansiktet. Jag hade glömt hur varmt var här, men gud vad skönt. detta har man ju saknat maste jag säga.

Idag har vi varit och hälsat pa min gamla Spouse klubb här i Miami och dagen till ära hade dom ordnat Egg hunting för barnen och massa olika goda kakor, sa barnen var ju himelriket. Klara fick träffa sin gamla kompis Manuella ocksa sa det var ett kärt aterseende och för mig var det jättekul och träffa mina gamla vänner igen som jag saknat i massor. Hoppas jag snart ser dom igen.

Efter detta var det rätt ut till Crandon Beach pa Key Biscayne för att bada. Det var nog 35 grader i vattnet och barnen simmade och busade i 2 timmar. HELT UNDERBART!!!!!!

Ikväll blir det pasta och nagra kalla öl.


Men efter detta kommer det nog inga mer inlägg förrän vi är hemma i Boston igen. För nu vill jag njuta.

Kram fran Fam Buvall i Miami pa semester !!!!!!

Inga kommentarer:

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna