fredag 12 augusti 2011

Äntligen Fredag..

(från Öland-08)
Så kom äntligen fredagen och vi som skulle ha picnic vid poolen med våra grannar Alex och familj. Samt att vi skulle fira Klara´s namnsdag, men då går hon blir lite dålig. Hon väckte mig i morse och kände att hon mådde lite illa.

Hon ville ha på sig sin mysdress och den kommer bara fram när hon är lite krasslig. Vi får se vad dagen har att utvisa för i morgon hade vi tänkt att åka till stranden för ett dop.

Igår var jag annars på min andra golf runda denna veckan. Jag inte en hel runda men man hinner med 9 hål innan mörkret faller på. I tisdags var jag och spelade på Putterham Golf Course. Jag hade tänkt att spela där igår med men den var full. Så jag åkte till Newton Golf Course istället. Denna banan var i helt annat skick än den första. Mycket bättre. Fina hål stora greener och lagom svår. Jag hade turen att få gå ut med 2 killar i min ålder. En av dom jobbade som caddie och hade precis fått jobb som Pro i Florida. Så man låg lite i lä vad det gäller teknik. Men vi hade en trevlig 9 håls runda vartfall.

Här kommer jag att spela fler gånger.

Inga kommentarer:

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna