måndag 15 augusti 2011

A little rain

Nu har de regnat hela dagen. Men vi har ändå trotsat regnet och vart ute. Men först var vi tvungna att köpa stövlar till Nellie. Hon valde dom själv och dom blev gröna. Vi har varit i parken som vanligt jag och Nellie och där var det TOMT. Amerikanen går INTE ut när det regnar.

Klara sprang över till Tess och då pratade jag med Tess mamma och hon sa det! Det regnar så vad ska dom kunna göra idag. VARA UTE !!!!! Finns inget dåligt.........??? eller

När jag var 7 år ÄLSKADE jag att vara ute och plaska och det var jag nog INTE ensam om...

Men i morgon ska det bli bättre så då blir det till att vara ute lite mera och kanske se lite folk.

Jag har också äntligen fått bokat till biljetter till Boston Bruins ena hemma match, som går av stapeln den 23 September. Jag och Lisas pappa kommer att gå. Klockan 19:00 på en fredag kväll. Det är bara en träningsmatch men vad gör det.

Ska bli kul att få se dom regerande Stanley Cup vinnarna.

Inga kommentarer:

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna