torsdag 18 augusti 2011

Skolan igen då!!

När vi kom hem till Boston igen sökte jag en Distanskurs via Komvux Stockholm. Den fick jag nu avslag på. Anledningen var att Lerum hade nu likvärdiga kurser. Ok tänkte jag och sökte 2 andra kurser. Näthandel 50p och Marknadsföring 100p. Den jag verkligen ville ha var Personlig Försäljning men den var inte sök bar just nu. Så den tar vi nog sedan.


Nog om det. Jag har nu kommit in på BÅDA kurserna i alla fall, fick svar igår via Moa som skickade ett mail(tack Moa). Där sa hon också att det var ett upprop IMORGON Fredag eller ett intro som det heter. Jag kan ju omöjligt gå på detta så jag mailade Lerum och dom i sin tur till Lernia som då sköter undervisningen och då får jag till svars..


Nej, du missar inte kurserna. Jag registrerar att du inte ska bli struken eftersom du inte kommer på introt. Du bör kontakta lärarna så du vet att du kommer sent in på kursen


Ok var lite fundersamt tyckte jag. Så jag frågade, är det inte en Distanskurs. (Jag hade ju ändå varit i kontakt med Lerums rektor och hon hade givit mig länken med distanskurser). Inte riktigt svarade han men kontakta lärarna i vardera kurs så får ni komma överens om det går att forma dom till distanskurser. Kursen börjar på MÅNDAG den 22 Augusti.


Det ska ju också sägas att inom Marknadsföring behövde man Företagsekonomi B också. Jag har ju bara Företagsekonomi A. Så vi får se om jag får den...

Inga kommentarer:

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna