måndag 12 december 2011

Äntligen


Idag kom det äntligen. Efter mycket svett och tårar. Mitt arbetstillstånd för att kunna söka jobb i USA alltså. Känns som ett stort steg mot vuxenlivet igen. Jag har nu varit hemma i...... ska vi se eller räkna menar jag .... 952 dagar, 952 dagar sedan jag jobbade tills idag.


Känns ju konstigt att nu kunna gå ut och söka jobb igen. Särskilt här i Usa. Men det är väl bara att skriva ett CV på engelska bårja. Jag träffade min kollega Mats i Tordags över en öl, som också söker jobb här i Usa. Han sa att i CV:et ska bara berömma sig själv så gott det går. Hur mycket man har jobbat, hur duktig man är osv.
Så här kunna jag tänkt mig !!!
Han har själv sökt 40-50 jobb och kommit på EN intervju. EN!!!
Men nu är mitt här och det är jag glad över !!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Sandrus sa...

Detta fixar du brorsan :) Lycka till! Kram!

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna