fredag 18 mars 2011

Varmt i idag...

Nästan som en sommardag idag…..

Nellie i älskar att gunga

Tess och Klara " at the field" som Klara säger..

Sommar Tjejer !!!
En helt underbar dag har vi haft idag. Morgonen var lite kylig men sedan kom värmen. Vi hade som högst 22 grader på eftermiddagen. Barnen gick i kort ärmat och vissa gick barfota idag. Nu längtar man verkligen efter sommaren. Tyvärr ska det bara bli 5 grader i morgon så det svänger snabbt. Men som vi njöt idag.

Själv har man lyft lite vikter igen. Jag kollade lite om min vikt idag. När jag var där 1:a gången vägde jag 199 lb(90,3kg) idag vägde jag 194 lb(88 kg) detta på 3 veckor tror jag det är. Nöjd ändå eftersom muskler väger mer än det andra…. Jag skulle vilja vara där oftare men som sagt det är ju bara upp till mig. Det finns ju barnvakt om jag vill träna varje dag….

Inga kommentarer:

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna