fredag 20 maj 2011

15 dagar som bara försvann

Ja tänk vad 15 dagar går fort. Nu har lilla Mamma min syster Jessica och Johan åkt. Taxin stod och väntade utanför Lgh:en vi 1 tiden. Planet gick ju nu inte förrän 5. Men efter som ingen gillar att ta avsked så ville dom åka innan barnen kommer hem. Dom tog ju avsked imorse när alla följde med till Klaras skola respektive Nellies dagis. Så det räckte.

Bye Bye !!!
Klara, Johan och Jessica var också på Museum of Science på onsdagen och hade otroligt roligt. Tyvärr stängde dom kl 5 men dom han med en hel del ändå och barnen fick varsin isbjörn av J & J jättesöta.

Torsdagen åkte vi till ett Amerikanskt Mall. Wrentham Outlets heter det. där var vi 3 timmar och vi hann med lite olika affärer men det kom en kasse ut av varje affär. Jag tex köpte 2 par Timberland skor och en Timberland tröja. Detta fick jag för $56. Helt enormt. Ena paret skor kostar hemma 1200 kr och det betalade jag här 75 kr på Outlet. Helt sjukt. Men bra shoppat av dom och mig...

Tyvärr så har dom haft dåligt väder på hela deras resa. Regn Regn Regn. Men idag när taxin kom kom också solen och nu är det helt underbart ute. Blå himmel och solen värmer typiskt. Men roligt har vi haft jätteroligt. Jag har fått enormt med hjälp dagarna i ända både med läxor och matlagning. Så nu är det tillbaks till verkligheten igen.

Men som sagt detta kommer bli något man ALDRIG glömmer från den dagen dom kom in genom dörren tills dom åkte. Helt enormt.












Tack till alla som har ljugit, TACK !!!

Inga kommentarer:

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna