lördag 7 maj 2011

Man ska inte lita på NÅGON!!!!

Ja här stegar syster, Johan och Mamma rakt innanför dörren. Här står jag och ska lägga en febersjuk Klara och hör bara dörren öppnas och det sjungs,  Ja må han leva Ja må han leva. Jag totalt bara bröt ihop och började stört grina.(30 minuter)

Detta hade jag inte kunna tro i min vildaste fantasi. Hade ju ingen aning om något. Detta hade dom bestämt sedan November December.

Själva födelsedagen var en underbar dag.

Massa fina presenter bla en LYX weekend i New York UTAN barn. Vi har också ordnat ett bord på den Svenska Restaurangen AQUAVIT i New York. Här kommer det att intas en vad vi hört underbar avsmaknings meny. Ja det kommer bli roligt. Jätte roligt.

Mamma tar hand om barnen och Jag, Lisa, Johan och Jessica ska till New York. Det ska bli en upplevelse.

Som sagt 40 var väl ingenting…. Kram till er alla  Henrik







1 kommentar:

Helena sa...

Guuud, jag älskar att läsa om sådan överraskningar!!! Undra bara om jag hade gillat det själv, som ett kontrollfreak jag är. :o/

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna