fredag 17 september 2010

Bara 7 dagar kvar.

Våran gata 

Ja ned räkningen är i full gång. Nu har vi avbeställt el och vatten också. Lisa har också gjort adress ändring from den 1 okt. Vi hoppas att våran vän Helen kan ta posten en vecka där och antagligen bara slänga. Vi får ju mest reklam till huset. Nu ska bara jag fixa med bilförsäkringen idag så att den verkligen gäller i dom andra staterna vi ska befinna oss i på våran resa upp till Boston. Man vet inte hur det funkar i detta land.

Miami i bakgrunden, jag är på väg hem

Klara och Nellie kämpar på i sina respektive skolor. Klara hon läser och skriver och räknar varje dag. Dom har ju läxa från mån-fre här. Hon får ett papper där hon ska göra olika saker varje dag. Så det är inte många lugna stunder. Vissa dagar har dom bara lunch rast och hinner inte leka på lekparken någonting. Jag förstår att hon är trött när hon kommer hem. Men hon är duktig.


Klara och Nellie utanför Nellies dagis

Nellie hon kämpar också på. Hon älskar verkligen sitt dagis, idag stängde hon dörren till klassrummet mitt i ansiktet på mig och vinkade hej då pappa. Hon är fortfarande lite förkyld och vi som ska träffa lilla Effi i morgon.  Effi är våra Schweiziska vänners nyfödda tjej. Vi får se hur det går.

Skol dax !!

Igår var vi Christmas Park igen vi är där ibland när Herman spelar fotboll. Klara träffade nya kompisar som hon sprang runt och lekte med och hade jättekul och Nellie jag gungade, hon älskar verkligen det.

Bäbis gungan är för tråkig pappa!!


Inga kommentarer:

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna