torsdag 2 september 2010

Tåg

Veckan har börjat med att Klara har varit lite sjuk. Vi var som sagt och röstade i tisdags och då var hon hemma. Igår lämnade vi henne på skolan, men efter 1 timme ringde skolan och sa att Klara kändes varm så det blev att hämta henne. Hon var lite varm och behövde vila en dag till. För idag var hon bättre och ville faktiskt till skolan. Dom skulle få en bok idag som dom skulle ha till läxa.


Läxa ja, Klara hon kämpar på hon gör sin läxa varje dag med Lisa. Hon skriver, ritar, läser och räknar. Hon tycker fortfarande att det är kul och intressant så det är bara att spinna på.

Annars idag har vi varit hos min hud doktor jag och Nellie och mina händer är som sagt mycket bättre. Av 4 krämer som jag köpt behöver jag nu bara en, skönt.


Idag ska vi också efter Klara slutat skolan åka tåg till Lisas jobb för första gången. Tåg alltså. Klara har tjatat i 8 månader om att få åka detta tåg och idag passar det eftersom Lisa har inte sååå väldigt mycket att göra eftersom vi snart ska flytta. Nu är det mer att avsluta än att påbörja för henne. Hon har ju en hel del annat att göra också. Med flytten och så.

Inga kommentarer:

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna