onsdag 5 januari 2011

3 arbetsdagar

3 arbetsdagar behövde dom på bilen sa dom. Nu har dom ökat till några fler.  Som det ser ut nu får vi bilen nästa vecka den 13-14 Januari. Vi lämnade den i måndags den 3:e så det blir ju lite fler.

Klara i Miami
När vi tittade på bilen i måndags jag och Jeff som han heter så såg det ut som bara några repor på fram skärmen plus att lampan fram var lite då menar jag lite, intryckt. Men efter han lyft bort fram skärmen och tittat på lampan så var den trasig inuti plus att han sa något om batteriet som var trasigt på något sätt. Det hörde samman med något i frampanelen som heller inte funkade.


Som sagt Jag och bilar hör inte ihop och jag fattade väl hälften av vad ha sa men vad gör det, bara vi får bilen tillbaka som han nu säger nästa vecka. Han skulle i detta nu skicka in bilder till försäkringsbolaget för att visa vad som hänt och sedan skicka efter delar till bilen. Men han skulle ringa på måndag för att ha mig informerad om bilen.

Inga kommentarer:

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna