fredag 4 februari 2011

Bara i USA tror jag….

Har varit iväg nu på förmiddagen och jagat presenter till Klara. Hon har önskat sig en docka, kläder till sin docka Margareta och en Pillow Pet bla.

Atrium Mall
När jag kom till Atrium Mall som ändå är ett fint mall med fina märken och dylikt för att se efter en Pillow Pet, så ser jag på 4:e våningen av 4, 5-10 kvinnor med sina vagnar joggande och som sjunger. Dom har sina gympa kläder på sig och gör olika övningar. När jag gått en stund är dom plötsligt längst ner ibland folk som fikar och läser och har olika benövningar med barnen glatt sittande i sina vagnar. Kan ju bara finns i USA. Kan inte tänka mig ALLUM i Partille som en gympa hall precis innan öppning. Kan ju ha fel men….

Men jag hade inte fel om detta för dom har en egen hemsida. WOW !!!

Inga kommentarer:

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna