måndag 14 februari 2011

Företagsekonomi A

I morse fick jag ett mail att Lerums kommun har godkänt min ansökan till Företagsekonomi A. Först blev man glad men samtidigt lite pirrig. Man har ju inte läst på 24 år och då börja läsa igen det gör ju mig iaf lite nervös. Vad kommer jag ihåg?, vad kan jag? har jag lärt mig någonting på dessa 24 år i arbetslivet och inte minst dom sista åren inom Axfood och ICA. Men det ska bli jättekul och intressant.

När jag sedan i morse hade lämnat Klara på skolan och Lisa åkt till jobbet började jag söka på nätet. Där fann jag denna roliga kurs. Företagsekonomi A heter den och den har samma kurs nummer som den jag sökt. Så idag har jag suttit och kollat lite vad man kan. Fusk kanske, men jag behöver lite hjälp och det är rätt kul med för den delen.

30 Maj - 1 Juli pågår denna kurs. Sedan hoppas jag som sagt att jag får dom andra kurserna som jag tänkt mig.

Inga kommentarer:

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna