torsdag 24 februari 2011

Boston

Igår var Nellie hos Sue igen. När jag sa att vi skulle till Sue skriker Nellie, Älskar Sue. Så lämna henne var inga problem och när jag och Klara hämtade henne var hon så trött men glad att syster Klara var med.

Jag och Klara åkte in till Boston med tåget under tiden. Jag behövde kläder som sagt till kalaset på Lördag. Hittade en tröja det var allt. Men vet inte om jag ska ha den så det får bli en tur kanske nästa vecka och lämna tillbaks. Klara däremot hon var inne i barn avdelningen medan jag tittade. Hon kom med 3 klänningar, 3 tröjor, halsband och armband som hon ville ha, typiskt!!! Efter det så gick vi till Burger King.

På hemresan så fick jag ett meddelande av grannen Josie om vi ville med till badhuset. Så väl hemma var det bara packa badkläder och ge sig iväg igen. Hemma var vi vid halv fem tiden sen var det middag. Barnen och jag somnade tidigt.

Så idag ska vi ha en tråkig dag, tvätta bilen och handla och annars ingenting….

Lilla Nellie har lärt sig att sjunga. Hon kan en liten visa och här är den.

2 kommentarer:

Sandrus sa...

Åh, vilken liten sötunge hon är! <3

Bitte sa...

åh, så söt hon är,puss å kram

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna