söndag 20 februari 2011

Gymmet

Igår var det premiär på gymmet för mig. Var där en timme och fick hjälp av en instruktör. Roligt att se hur dåligt tränad man är. Dom vägde mig mätte mig runt rumpan och magen. Var Inte i riskzonen enligt dessa mätningar. Det var ju tur. Men nu längtar jag tills nästa gång måste jag säga. Det har ju hänt mycket på 7 år inom tränings redskapen. Cyklar med musik och det fanns även Tv apparater i vissa. Vissa cyklade och kollade på nyheterna samtidigt. Kanske inte sååå effektivt kanske.

Medan jag tränade åkte Lisa med barnen och köpte simkläder. Dom har ju växt ur dom sedan förra sommaren och idag ska vi åka och bada med dom på YMCA.

Nellie ville prova själv. Mycket av det just nu, KAN SJÄLV. Men det blir inte alltid som hon tänkt sig lilla skruttan….

1 kommentar:

Bitte sa...

åh så söt , ja så kan man kanske ha den , då slipper man ju vatten i öronen, kram på er

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna