onsdag 3 februari 2010

Snart Kalas !!!


I går var jag och Nellie hemma. Nellie går ju på preschool, mån, ons och torsdagar och eftersom Klara fyller 6 år nu på fredag åkte jag och Nellie till Toy's R us for att inhandla Klaras present. I mandags var jag och handlade presenter for mamma till Klara hon fick en hel del saker for dom pengarna kan jag saga. Leksaker ar verkligen billigt har. Det hon onskar sig mest av allt ar en flojt. Men den ska var rosa mycke' viktigt.

Vi var också med Internationella Klubben jag och Nellie igar.. Det var trevligt som vanligt.  Vi/Dom brukar traffas på torsdagar också men eftersom jag måste hamta barnen hinnar jag oftast inte. Men denna gång andrade dom tiden så jag kunde folja med. Vi ska åka till Bayside marketplace som ligger nere i Miami, for att ata lunch. Varken jag eller Lisa har varit dar så det ska bli kul att få uppleva detta.


Nar vi kom hem badade vi for det var riktigt varmt. Det var 23 grader i poolen så det var bara att borja bada, eftersom Klara hoppar i vill ju inte lillasyster vara samre hon. Lilla Nellie hon slanger sig bara ut over kanten och raknar med att vi ska ta henne. Henne får man verkligen passa på. Men ar lika bad tokig som sin syster. Nar sasongen? borjar har ska vi kopa en liten pool till Nellie så hon kan bada nar hon vill. Vi får bara vara vaksamma over alla mygg.

Nar vi nu hade badat och atit tog vi med oss lite vatten for att traffa Herman och hans mamma i Christmas Park som den heter. Herman tranar fotboll dar varje tisdag och efter traningen brukar han och Klara leka en stund dom har verkligen kul ihop.

Nar vi vaknade imorse av att Nellie grat, gick jag in for att hamta henne. Då var hela hon mygg stungen. Hon hade 8 myggbett tror jag det var bara på hogra kinden, benen var en hel del mera på, så nu måste vi skaffa myggnat over sangen till henne stackarn.

Kram.
Fam Buvall.

2 kommentarer:

helena@stefan sa...

Stackars lilla Nellie! Är myggen så stygga där ni bor? Gott att höra att ni ff har det fint och trivs! Här är det nedräkning... Kram från fam. Lidström

Bitte sa...

ta på aloevera eller kylbalsam stackars lilla nellie.skönt att höra,frånsett detta, att ni haft det bra kramar till er alla från farmor

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna