onsdag 21 april 2010

Bra dag!

Varmt idag, just nu har vi 30 grader. Men det ar ju inte så noga. I dag ar det Klaras roligaste dag sager hon. For idag kommer hennes kompis från skolan, Manuella på besok. Klara har fragat mig några gånger om inte jag kan prata med Manuellas mamma om att dom kan leka efter skolan. Så jag frågade hennes mamma. Hon foreslog att dom kunde traffas på Universitetet som ligger bredvid oss. Dom har ju en stor pool som nu alla kan andvanda. Då sa jag att ni kan ju komma till vårat hus, så kan barnen bada hos oss. Det togs emot med brett leende. Klara ar i alla fall gladast av alla just nu. Det ska bli kul for Klara att antligen få en kompis hem till sig.
       
 Klara på hennes kalas. Manuella till hoger.

Sedan har nu Nellie blivit så tuff att hon bada med kuddar och nu får man knappt hålla henne. Igår nar jag pratade med AT&T(Telia) som har hand vårt internet och våran Tv, så badade Klara och Nellie sjalva. Det gick jattebra, Klara tog hand om sin syster och Nellie fick inte gå for långt ut. Sjalvklart var jag i narheten om det skulle handa något.


Kan sjalv !!

Hoppa då, Nellie.

Kram
Fam Buvall

Inga kommentarer:

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna