fredag 23 april 2010

Nellie

Vad ska man saga om denna lilla Nellie. Nar Lisa kom i idag satte vi oss ute for att ha lite fredagsmys middag. Nellie ville inte ha någonting att ata så vi lat henne springa runt på baksidan. Nar hon kom tillbaka satte hon sig på en av stolarna och borjade "prata". Då kom jag på en sak som hon sa på dagis idag. Så jag frågade henne. - Ska du saga hejdå Nellie, då svarar hon Bye och vinkar. Då fragar jag henne igen vad heter hejdå på engelska, då svarar Nellie, Bye igen. WOW !!
    Det var det hon sa till froknarna idag nar vi gick ivag. Hon kan ju. Denna lilla tjejen....borjar forstå mer och mer...
Nellie nar vi åkte

Stora tjejen

Kram
Fam Buvall

1 kommentar:

Jag sa...

Åhh vad jag saknar tjejerna!!!!

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna