fredag 15 oktober 2010

T-Mobile

Ja nu har vi nya mobilnummer igen. Men det har varit lite struligt. Inte struligt att få dom nya numren men efter 2 dagar, idag alltså så la telefonen bara av.

Jag var i kontakt med T-mobile via våran hemtelefon och enligt dom så hade inte räkningen betalats. Va ? ni har ju dragit pengar från kontot sa jag då. Då blev dom fundersamma. Efter ett tag såg dom att det var betalt och öppnade telefonerna igen.

Men inte nog med det, när man nu skulle andvända telefonen till att surfa eller kolla vädret visade telefon att det behövdes en uppdatering av telefonen. Nu fick jag åka ner till T-Mobiles kontor och fråga vad detta var. När han kollar detta så har mitt (vad jag tror) ny/gamla nummer andvänds innan och var då kopplad till ett gammalt abbonemang och en helt annan telefon. För som han sa detta nät som jag har funkar inte i denna telefonen. Det stod att detta nummer var till en Blackberry telefon och Lisas telefon var en Samsung. Inte konstigt att det inte funkade. Men det funkade ju igår. Har ingen aning varför sa han.

Jaja, NU funkar det som vanligt igen.

Inga kommentarer:

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna