torsdag 21 oktober 2010

Tanden


Det blev som tandläkaren sa. Han sa att Nellie kunde få lite mera värk i tanden dagarna som kommer och det har hon fått. Från ha varit ett matvrak får man knappt eller i alla fall inte mycket i henne. Igår kväll ingen kvällsmat nästan och imorse ingen frukost. Så när vi kom hem efter ha lämnat Klara i skolan så ville Nellie ha "mooj" så hon gick fram till skåpet och pekade på Ravioli burken. Ja vad gör man när ens unge är hungrig, trött och ledsen. Jo man ger henne vad hon vill ha.





Annars idag blir det att åka till det andra kontoret och se om jag kan få mitt körkort där. Det är bara att hålla tummarna. Annars får jag ringa det Svenska Konsulatet som finns i Boston och se om dom kan hjälpa mig på ngt sätt, enligt dom amerikaner som jag pratat med kan jag köra på mitt Florida körkort. Men det går ut den 30/11-10. Sorry det ska ju va 11/30/2010.

Inga kommentarer:

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna