onsdag 27 oktober 2010

Trött tjej

Då var den första playdaten avklarad. Klara var igår hos Alexa och dom hade haft hur roligt som helst. Jag bestämde att runt 5 tiden blir lagom att hämta henne. Jag var där 10 i 5 och åkte där ifrån vid 6. Nellie och jag fick komma in lite och när nu hon fick se detta var det ju omöjligt att få någon av dom där ifrån. Men en timme senare än planerat så var vi på väg hem Alexa´s och deras hus var enormt, 3 plan och den understa var bara till för barnen, heltäckningsmatta och HUUUR mycket leksaker som helst. Dom var nu väldigt väldigt trötta. Så idag var det inte lätt att få upp Klara ur sängen, men hon tänkte att till helgen ska jag nog sova så jag orkar. Jag och Alexa´s mamma Bonnie planerade att redan nästa vecka kan dom ha en playdate igen. Klara hade ju inga problem med en playdate till i detta enorma leksakshus.




Men idag är det som sagt dags för en ny playdate. Klara såg fram emot den också. Nu ska hon hem till Ana. Men idag ska jag hämta henne halv 5 och då ska vi hem..

Kortet är hämtat från Klaras skola som finns som länk på höger sidan av bloggen. Där kommer flera kort i framtiden på vad dom gör i skolan. Lite kul att dom har en egen hemsida Klara´s klass.

Inga kommentarer:

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna