torsdag 18 november 2010

Bake Sale

Igår hade skolan en så kallad Bake Sale för att få in lite extra pengar. Jag hämtade Klara som vanligt kl 02:20 och det hade dukats upp bord efter bord med allt vad ni kan tänka er av kakor.

Kakor från 25 cent till $2. Jag ställde mig i kön ja det fanns ingen kö det var mer som att störst går först eller i det här fallet minst går först. Jag har aldrig varit med om något liknande, barn som vuxna bara skrek och trängdes för köpa dessa kakor. Det var som folk skulle titta på en konsert och ville längst fram till scenen, men Klara bara viftade som en primadonna till mig och sa, pappa du får ställa dig i kön för jag orkar inte. Men köp något med choklad. Så med Nellie i famnen var det bara att stå eller vingla sig fram tills man fick sina kakor för 2 dollar.

Inga kommentarer:

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna