söndag 28 november 2010

Underbart Höst väder

När Lisa kom hem efter bion med Klara tog vi på oss varma kläder alla och åkte till Anderson Park. Denna park är full av människor när vintern eller framför allt snön kommer. Små backar för barnen att testa skidor, fast dom dom vuxna får dra upp dom. Dom har en utomhusrink för att kunna åka skridskor och ett jättemysigt hus där man kan grilla korv under tak plus en stor lekpark.

Tittar ut mot Boston i horisonten


Vacker liten sjö med grillplatser
1:a Advent har vi firat idag också, efter middagen dukades det upp med mjölk, glögg och Gilles pepparkakor. Två pepparkakor var hade Lisa tagit fram men jag fick bara en. Vem som tog min är ännu under utredning ! Men jag kan ju ta när JAG vill så det går nog bra ändå.

1 kommentar:

Jag sa...

Vad roligt att det verkar finnas så mycket aktiviteter för barnen! Krama tjejerna från moster!

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna