lördag 20 november 2010

Helg Mys

Fredag kvällen bestod av pizza kväll hemma i Boston. Jag och barnen delade på 2 pizzor som jag hade köpt. Vi hade en riktigt mysig fredag, men det kändes konstigt att inte Mamma Lisa var hemma. När väl jag lagt Nellie som somnade innan jag la henne på kudden satt jag och Klara framför Tv:en och tittade på en Hannah Montana film. Nellie vaknade som vanligt på natten men hon sov nästan till halv 8 idag så man var nästan pigg.

Idag Lördag har vi varit ute nästan hela dagen och det har cyklats och gungats. Nu väntar vi bara på kycklingklubborna och pommesen i ugnen. Sedan blir det lördagsmys, lördags godis har vi också köpt, M&M´s ville dom ha idag så det blev det.

1 kommentar:

Bitte sa...

låter som du å barnen haft en mysig helg, duktig pappa du är, kram på er

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna