onsdag 10 november 2010

Stolt

Ja som säkert några av er har sett på FB så skrev jag igår att Klara fixade att cykla själv igår. Den lyckan jag såg i hennes ögon av att hon själv kunde glömmer man inte. Det var som man backade själv 35 år tillbaka och kom ihåg när man själv cyklade.

Själv hade man en cykel med limpa som sadel och den var så stor att man fick cykla tills man ramlade eller hittade en sten stanna vid. Så nu är det bara att fortsätta idag att öva och imorgon är dom lediga så då blir det hela dagen om Klara får bestämma….och det gör hon ju över mig(haha). (Ska försöka filma lite med våran gamla kamera och lägga ut senare)

Sedan har Nellie tagit sin sista Hepatit B spruta idag som krävs här för att dom ska gå i skolan. Hon somnade i bilen efter jag hämtat henne hos dagmamman idag så hon fick faktiskt sprutan när hon sov. Men det gick så bra. Det var bara lite ledsamhet.

Sedan hittade jag idag Klaras kamera, våran gamla och där var lite kort från Nellie´s sista skoldag i Miami.


Nellies sista skoldag i Miami


Kvällen innan var kameran nästan tom. Men när jag lämnade kameran till Nellie´s dagis fanns det bara plats för dessa kort. Då hade Klara tagit minst 40 kort på sig själv på kvällen innan. Ja dessa ungar…...

Inga kommentarer:

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna