måndag 8 november 2010

Videofilmer

Vi har ju lite filmer som vi skulle vilja visa. Men eftersom inte kameran orkar avsluta filmerna kan jag tyvärr inte lägga in dom på bloggen. Jag kan ju inte detta så bra men vad kameran behöver är en AC adapter. Jag var idag på Best Buy och frågade dom om en sådan adapter som jag kunde koppla in i kameran så den fick ström, men eftersom kameran är så gammal så hade dom inte det. Våra batterier är ju 3 år och då trodde han att dom orkade inte göra hela jobbet och det är bara kameran som kan göra jobbet. Ett nytt batteri kostar 500 kr ca, men jag är inte säker på att det funkar i alla fall. Han rekommenderade att titta på e-Bay för där kanske dom har en sådan adapter som vi behöver. Så nu får jag sitta och leta och leta. 

Inga kommentarer:

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna