torsdag 25 november 2010

Brookline

Fick sova ut idag, ja sova ut inte riktigt kanske. Först kom Klara vi 6 tiden sedan vaknade Nellie vid halv 7. Jag gick upp gav dem och mig frukost sedan gick jag och la mig igen och vaknade halv tio. Skönt.

Sedan gick vi ut i det nu kalla Boston, idag var det inte mer än några plusgrader. Men jag tog mig en ensam promenad på lite mer än en timme. Lisa tog barnen till lekparken och Klara cyklade som vanligt.

Japansk lönn(tror jag) 

Jag hade med mig kameran och njöt av tystnaden för en stund. Det är riktigt kul att gå runt i bland dom fina husen och se. Brookline är väldigt vackert så på sen hösten.


Vita Huset ??


Detta låg bredvid "Vita Huset"

Finns på våran gata.

Nellies dagis
Nu ligger barnen och vilar för ikväll är det ju kalas.

1 kommentar:

Bitte sa...

skönt att du hitta hem igen, va mysigt det ser ut. ha en trevlig kväll kram

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna