fredag 26 november 2010

Tack för gratulationerna i veckan!!

Ja i Måndags blev man ju 34 år, fy vad tiden går snabbt. Jag blev så väl ihågkommen av alla mina vänner och släktingar. Nästan så att man får dåligt samvete eftersom jag vet att jag inte direkt är världsbäst på att komma ihåg alla mina vänners födelsedag. På tisdagen fick jag blomsterbud från Mamma & Pappa, en fantastisk bukett. Min underbara vän Emma hade skickat en svensk bok och ett gulligt tack kort från sin minsta lilla tjej. Min goa syster Moa skickade ett sånt fint kort på moster pudding Ebba, vilket gjorde att man saknar henne ännu mer. Nu står hon på hederplatsen i vardagsrummet. Tack så jättemycket alla för att ni kommer ihåg mig här på andra sidan Atlanten!!

Kramar
Lisa


Inga kommentarer:

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna