söndag 17 januari 2010

Baka svenskt brod och gå på japansk restaurang

Idag åkte jag ut for att spela golf på morgonen och Lisa var hemma med barnen. På hemmaplan blev det brodbak, ragbrod, en mix kopt på IKEA har i Miami. Jag fick bara gå halva rundan nio hål på Palmetto Golf Course., innan jag fick bryta p.g.a. regn. Men i denna delen av USA regnar det inte så ofta så man fick en gratis greenfee biljett så att man kan spela dar igen. Jag kommer nog att spela dar många gånger till, det var en oppen och fin bana, med mycket vatten och en fin terrang. Gick med ett par jattetrevliga Jamaicaner som bjod mig pa lunch. Den ena killen fick jag ett visit kort av, som tyckte att jag skulle ringa till han om jag ville spela igen. Han bjod med mig ocksa till en annan bana som enligt han var valdigt fin, som han hade fribiljetter till. Han skulle ringa mig nar han skulle dit. Trevligt!!

På kvallen akte vi till en Japansk restaurang jattenara oss, dar jag & Lisa at en supergo Sushi och barnen nudlar med flaskkott. Jattemysig kvall med glada och matfriska ungar vid bordet. Nellie var jatteradd for den stora Japanen som serverade oss medans Klara fick smak for Sushi. Nar vi kom hem deckade båda våra prinsessor med fyllda magar.

Kram
Fam Buvall

1 kommentar:

Myspys och Pyssel sa...

Va mysigt ni verkar ha:) Kul att du fick gå med trevliga folk på golfrundan!!
Saknar er!!

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna