torsdag 21 januari 2010

Detta land!!

Antligen kom den. Våran nya bilskylt. Vi kopte våran bil for nastan en månad sedan och forst nu kom skylten. Bil skyltarna ar personliga i detta landet och foljer inte med bilen utan skylten foljer personen. Vi upptackte igår att vi har kort olagligt. den tillfalliga lappen som vi har haft på bilen gick ut den 19 januari.

Jag var hos bilhandlaren forra veckan och sa till dom att jag måste ha skylten och dom skylde då på att skylten var hos en annan bilfirma. Men dom skulle skicka den till mig. Nar den nu inte kom ringde jag igår igen och frågade var ar våran skylt.
Då sa kvinnan att den var hos en annan bilhandlare. Men det sa du ju forra veckan, jag måste ha min skylt efter som jag inte får kora langre och blir det boter så får NI ta det eftersom det ar ert ansvar att vi ska ha en skylt.

Så nu imorse kom den med Fedex...., nu vantar jag bara på mitt korkort. Det måste komma innan den 28 januari annars får jag inte kora i alla fall..

Kram
Fam.Buvall

1 kommentar:

Petra sa...

Cool =) Jag vill också ha en sån! Mkt finare än våra tråååkiga här hemma i Sverige..

Klara funderar

Klara funderar
Äntligen stora syster

Bloggintresserade

Disney World med Buvall´s

Våra resor i Sydafrika

Miami 2010

From 21 Maj 2011


Senaste 7 dagarna